כך תקבל המלצה בפורום הסגור של מנהלות רווחה ומשאבי אנוש?

כך תקבל המלצה בפורום HRW בחינם!

כך תקבל המלצה בפורום HRW בחינם!

ספקים רבים מבקשים ממני שאני אמליץ עליהם בפורום HRW.

הבעיה (שלכם) שהפורום הוא סגור,

ואתם לא יכולים לפרסם את עצמכם שם.

לפורום יש קוד אתי.

הקוד אומר שמותר להמליץ רק על ספקים

שמנהלת הרווחה עבדה עימם

והיתה מרוצה מהם.

מה שנקרא: "מילה שלי!"

 

אז ישבתי וחשבתי ומצאתי רעיון:

הרי לכל אחד מכם יש מנהלות רווחה

ומשאבי אנוש ברשימות התפוצה שלו.

אז…

תרשמו להם מייל ותספרו על HRW,

הרשת החברתית של מנהלות הרווחה בישראל.

תספרו להם שהרשת מתנהלת

בתור פורום מקצועי סגור

שם מנהלות הרווחה ומשאבי האנוש

מתייעצות, ממליצות, מפרגנות,

שואלות ועונות לחברותיהן בפורום,

ובכך מקצרות תהליכים,

חוסכות הרבה זמן עבודה זו לזו,

מספקות בנק רעיונות בלתי נדלה,

משתפות מנסיונן זו לזו,

ומהוות רשת מקצועית מפרגנת.

תציעו להן להצטרף לרשת החברתית,

ומי שתצטרף תקבל במתנה את:

"11 עצות הזהב לקיום פעילויות רווחה לעובדים ב-0 ש"ח".

הקישור להצטרפות לפורום שלנו ולקבלת המתנה:

http://www.hrw.co.il/goldentips

 

ואחרי שיצטרפו לפורום – תבקשו שימליצו עליכם…

מה אתם אומרים?

וכל זה בחינם, ללא השקעה כספית מצידכם!

נוצר מעגל קסמים:

אתם מסייעים להגדיל את פורום HRW.

ואז מקבלים המלצות מחברה בפורום

וזוכים לחשיפה של פורום גדול עוד יותר. 

מה שנקרא, winwin situation.

ולמי שלא הבין: כולנו יוצאים נשכרים!

אז יללה, לעבודה..

לכו תכתבו את המייל שלכם למנהלות הרווחה.

מי שצריך מידע נוסף – היכנסו לקישור ותקראו עוד,

ומשם תפנו בשפה שלכם למנהלות הרווחה ומשאבי האנוש.

 

להצלחה שלך,

דורית שלום

 

נ.ב. – ספקים רבים מתפתים ונרשמים לרשימת התפוצה של HRW.

תאמינו לי , שאין שם משהו שיעניין אתכם.

פה כל האקשן עבורכם!

חזרתי מיריד ועדים וקיבלתי כאב ראש..

אתמול הייתי ביריד ועדים, והיום כבר קיבלתי כאב ראש…

טיפ על הטעות שעושים ספקים המציגים בירידים:

אשמח לשמוע את דעתך בתגובות 🙂

להצלחה שלך,

דורית שלום

מה מארגני הירידים לא רוצים שתדעו?

http://www.hrb.co.il

עוד נושא כואב:

אתם משלמים אלפי שקלים על הזכות להציג ביריד מקצועי / ביום חשיפה.

המארגנים משכנעים אתכם שביום אחד תיחשפו לקהל לקוחות פוטנציאליים גדול,

ובתמורה לתשלום השמן, תקבלו דוכן להציג ביריד, אולי כמה דקות לעלות על הבמה,

והכי חשוב, בינינו: את פרטי הלקוחות שהגיעו….

אבל מה?

בלי המיילים שלהם !!!

ומה הסיפור שמספרים לכם?

שבגלל חוק הספאם, אסור להם לתת לכם את המיילים,

אבל (ופה הם יוצאים איתכם נחמדים)…אתם יכולים לאסוף לבד רשימת תפוצה על ידי בקשת הפרטים מכל משתתף.

ואם בכל זאת תרצו לקבל את המיילים של מנהלות הרווחה ומשאבי אנוש שהגיעו לכנס – תיאלצו להוסיף ולשלם סכום שמן נוסף.

 

אז רגע – מותר או אסור להם לתת לכם את המיילים של המשתתפים?

 

אז זהו, שאני כאן כדי לעזור לכם:

ראשית – אני מצרפת פה כתבה שפורסמה בעיתון כלכליסט, המסבירה בדיוק על חוק הספאם, מהו, מה מותר ומה אסור.

והטיפ החשוב שלי אליכם:

לפני שאתם נרשמים לכל כנס שהוא, ומוציאים אלפי שקלים – תוודאו שאתם מקבלים את פרטי הנוכחים באירוע, כולל מיילים!

ופיתרון שתיתנו למארגני הכנסים:

כשאני, כמנהלת רווחה, נרשמת לכנס, בהרבה מקומות מוסיפים בכוכבית או ב V קטן מתחת לרישום משפט כמו: "אני מאשר/ת קבלת מיילים שיווקיים מהמציגים בכנס"

ואז – ממש מותר למארגן הכנס לתת לכם את המיילים של המשתתפים,

ולכם – מותר לשלוח מייל פרסומי אחד ורק אחד! ולבקש מהם אישור להמשיך ולדוור להם.

אשמח לשמוע את תגובתך פה למטה 🙂

להצלחה שלך,

דורית שלום

מה מחפשת מנהלת רווחה בירידים מקצועיים?

ספקים רבים שואלים אותי את השאלה הזו, במטרה להבין מה עליהם להציע כדי לקלוע בדיוק למה שמנהלת הרווחה מחפשת.

אז זהו, שכל אחת מחפשת משהו אחר. כל אחת מגיעה מסיבותיה היא, ולכן לא ניתן לתת לכם תשובה אחת נחרצת.

יש שמגיעות כי יש להם "משימה לבצע":

להרים אירוע, לרכוש מתנה, להביא מרצה… – מנהלת רווחה שזוהי סיבתה – תגיע ותתמקד במה שהיא יודעת שהיא מחפשת.

יש שמגיעות כי נמאס להן מהשגרה.

הן מחפשות להתחדש, להפתיע, לצאת מהקופסה. – מנהלת רווחה שזוהי סיבתה, תתמקד במה שייראה לה חדשני, מסקרן, מעניין..

יש שמגיעות כי הן רוצות להרחיב את מעגל ההיכרות שלהן עם מנהלות רווחה אחרות,

למצוא "חברות" שיבינו אותן, שיחליפו עימן רעיונות וידונו על קשיים משותפים. – מנהלת רווחה שכזו יותר תתעניין בקהל, בהפסקות תתמנגל ופחות תיגש לדוכנים…

ואני אומרת – לא משנה מה מנהלות הרווחה מחפשות.

תבדקו היטב מי הקהל שמגיע, תבדקו שאכן הוא קהל היעד הממוקד שלכם (ולא גם מנהלות רווחה, וגם מנהלי בית ספר, וגם רכזות תרבות במתנ"סים, אלא אם כולם הם קהל היעד שלכם..)

ותעשו את המיטב שלכם להציג עצמכם באור הנכון, בצורה מסקרנת, חדשנית, ומעניינת, כי מתישהו, אם מנהלת הרווחה היא הלקוח שלכם, מתישהו גם היא תצטרך את השירות/המוצר שאתם מביאים, ואז היא תזכור אתכם לטובה.

ממתינה לתגובה שלך כאן למטה 🙂

להצלחה שלכם,

דורית שלום

6 דרכים לפגוש מנהלות רווחה ומשאבי אנוש בארגון

ירידים

יש הרבה ירידים מקצועיים אליהם מוזמנות מנהלות רווחה ומשאבי אנוש, ואתה יכול להציג שם ולחשוף עצמך מולן.

ימי חשיפה

אתה עולה לבמה ומקבל 10-15 דקות לדבר מול הקהל. בזמן זה עליך לחשוף עצמך ביעילות ולגרום לקהל לפנות אליך לסגירת עסקאות. מנסיון שלי, כדאי לך לוודא מראש מהו % מנהלות הרווחה מתוך סך הקהל הנמצא.. שיכול להכיל גורמים שונים כמו יועצים ארגוניים, ספקים אחרים, מנהלי שיווק, מנהלי מתנסים ועוד..

ימי עיון מקצועיים

מנהלות רווחה מוזמנות לימי עיון מקצועיים, ואתה יכול להרצות על הבמה כפיגורה מקצועית. המטרה שלך כאן היא לבנות לך סמכות מקצועית ועניין, כך שמנהלת הרווחה ומשאבי אנוש תרצה להזמינך במידה והיא תצטרך הרצאה/ סדנה בנושא אותו הצגת. כאן אתה בטוח מיהו קהל היעד היושב מולך.

אתרים פרסומיים

אני קוראת להם "השוק". שם נמצא כל בעל עסק הרוצה לפרסם עצמו, והוא נמצא שם תמורת תשלום. זהו הקריטריון היחיד שהוא צריך לעמוד בו. ככל שהאתר גדול – אתה נבלע בו בין מאות ספקים אחרים. אם הוא קטן – צריך לבדוק תנועת נכנסים, לוודא שתקבל חשיפה. אבל הכי חשוב – לבחון כדאיות פרסום באתרים אלו – על פי מידת ההתעניינות ממנהלות הרווחה, שתקבל בעקבות פרסום זה.

רכישת דאטה 

חוסך זמן רב. תמורת כמה מאות/אלפי שקלים – תקבל רשימה של כמה מאות מנהלות רווחה ומשאבי אנוש בארגונים. כאן אתה צריך לבדוק אחד – שהמיילים ובעלי התפקידים עדכניים, כלומר: שהמאגר שרכשת הוא מאגר איכותי, ודבר שני – שתקבל מידע מלא, הכולל גם מיילים ולא רק טלפונים של הרשומים במאגר, ודבר שלישי – שתפנה אליהם נכון כבר בפעם הראשונה, כך שתיצור אצלהן עניין לפתוח את המייל שלך / לשוחח איתך בטלפון.

איסוף נתונים ידנית

זאת השיטה לתפרנים ו/או לחרוצים במיוחד: לפתוח אינטרנט, 144, וכל מאגר מידע פתוח – ולאסוף ידנית את הפרטים של מנהלת הרווחה: שם, תפקיד מדוייק, מייל, טלפון, כתובת … אמנם הזמן שלך יתמלא, אבל הכיס שלך לא יתרוקן…

להצלחה שלך,

דורית שלום

ברוכים הבאים לאתר שיפתח לכם את הדלת של מנהלות הרווחה ומשאבי-אנוש בארגונים

 

ברוכים הבאים לאתר שיפתח לכם את הדלת לעבודה נכונה ויעילה

עם מנהלות רווחה ומשאבי-אנוש בארגונים,

שילמד אתכם לתקשר איתן נכון וביעילות  ויגרום להן לרדוף אחריכם ולא להיפך,

שיגרום להן להתקשר אליכם ולהתעניין במוצרים ובשירותים שלכם,

שיגרום להן לרצות לרכוש מכם בקלות ובמהירות.

 

שימרו את האתר במועדפים כדי לחזור אליו כשיתעדכן בתכנים חדשים.

להצלחה שלכם,

 

דורית שלום

מייסדת HRW

הרשת החברתית של מנהלות הרווחה

ומשאבי-אנוש בישראל