שאלות ותשובות

אנו יודעים שיש לכם המון שאלות ומשתדלים להכין עבורכם את התכנים המועילים ביותר בתחום העבודה האפקטיבית והנכונה עם מנהלות רווחה ומשאבי אנוש בארגונים.

אתם מוזמנים להשתמש במערכת התגובות שלנו כדי לשאול כל שאלה שמטרידה אתכם או שלא מצאתם לה תשובה, ואנו נשתדל לענות עליה עבורכם.

10 תגובות בנושא “שאלות ותשובות

  1. נשאלת השאלה איך יוצרים קשר עם מרכזות משאבי אנוש? הרי יש לי מה להציע.
    הייתי בירידים ואין לי כונה לחזור לשם.

  2. מרי יקרה,
    קיימות דרכים רבות ליצור קשר עם מנהלות רווחה: כנסים, ימי חשיפה, רכישת דאטה…
    אבל כמו שכתבת, לא משנה מהן הדרכים או כמה יש.
    השאלה צריכה להיות: אילו דרכים נכונות קיימות..
    וזוהי לא תשובה על רגל אחת.
    תמשיכי ותעקבי אחרי העדכונים באתר, ותלמדי זאת אט אט.
    בהצלחה!
    דורית

  3. דורית שלום.
    כבר כמה שנים שאני מנסה, אבל לא כל כך מצליח לחדור לשוק הזה שנקרא "מנהלות רווחה" בארגונים. מה את מציעה לי לעשות?

  4. אורי שלום.
    אכן, בעלי עסק רבים פנו אלי בטענה זו, וזוהי הסיבה העיקרית להקמת האתר ותוכנו.
    הדבר הראשון שלדעתי עליך לעשות, הוא לקרוא את הדו"ח החינמי שחיברתי. דו"ח חשוב ובעל ערך רב עבורך. לדעתי, שם תתחיל להבין את העניין, ומשם נתקדם.
    הנה קישור לדוח: http://www.hrb.co.il/5mistakes
    בהצלחה,
    דורית

  5. דורית שלום,

    קודם כל, תודה רבה על הדו"ח המלמד, שמחתי לקבל אותו והוא חידש לי כמה דברים בתחום 🙂

    רציתי לשאול אותך שאלה כזו: שלחתי הצעה להופעה למנהלות רווחה והתקשרתי לאחר מכן כדי לראות האם היא התקבלה ומה דעתן על ההצעה. במספר שיחות קיבלתי את אותה תשובה: זה מאוד מתאים לנו אבל כרגע אין לנו ארוע רלוונטי. נתייק בצד וכשיהיה צורך ניצור איתך קשר". כשניסיתי לשאול האם ניתן לשלוח להן מידי פעם הטבה על ההופעה לפני החגים נעניתי בתקיפות ש "לא – הן מוצפות בהצעות. אם יווצר צורך הן יתקשרו".

    עכשיו – אני חייבת להישאר בתודעה שלהן. אבל הן סרבו להמשיך לקבל מיילים ממני. יש לי שתי שאלות בענין:

    1. האם במידה ואני שולחת להן עכשיו מיילים עם תוכן בעל ערך עבורן (טיפים בנושאים שחשובים להן וכד') ולא הצעות מחיר אני עוברת על חוק הספאם?

    2. האם כדאי לי בכלל לשלוח תוכן בעל ערך למנהלת רווחה לאחר שיחה איתה בה היא ביקשה לא לשלוח לה מיילים נוספים? כמובן שהיא התכוונה להצעות מחיר/פרסומות, ואני מתכוונת לשלוח לה תוכן בעל ערך…עדיין אני לא יודעת איך זה עלול להיתפס בעינייה.

    המון תודה מראש על העזרה!

    • נעמה יקרה,

      תחילת התהליך שלך מאד יפה:
      שלחת מייל ראשון
      התקשרת.
      אבל פה..משהו מתפקשש לך…
      לגבי שאלותייך:
      1- כן. אם תשלחי להן מייל אחרי שהן אמרו לך לא – את עוברת על חוק הספאם.
      2- לא. אם היא ביקשה ממך לא לשלוח – אז אל תשלחי. כי אם כן תשלחי – את גם עוברת על חוק הספאם,
      ואת גם סתם מעצבנת אותה, אז עסקים לא ייצאו לך ממנה…
      העצה שלי אלייך במקרה הזה היא: לשנות את השאלה שלך בשיחה הטלפונית, לשאלה שהתשובה אליה לא
      תהיה "לא"……. 🙂
      בהצלחה,
      דורית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *