מה מארגני הירידים לא רוצים שתדעו?

http://www.hrb.co.il

עוד נושא כואב:

אתם משלמים אלפי שקלים על הזכות להציג ביריד מקצועי / ביום חשיפה.

המארגנים משכנעים אתכם שביום אחד תיחשפו לקהל לקוחות פוטנציאליים גדול,

ובתמורה לתשלום השמן, תקבלו דוכן להציג ביריד, אולי כמה דקות לעלות על הבמה,

והכי חשוב, בינינו: את פרטי הלקוחות שהגיעו….

אבל מה?

בלי המיילים שלהם !!!

ומה הסיפור שמספרים לכם?

שבגלל חוק הספאם, אסור להם לתת לכם את המיילים,

אבל (ופה הם יוצאים איתכם נחמדים)…אתם יכולים לאסוף לבד רשימת תפוצה על ידי בקשת הפרטים מכל משתתף.

ואם בכל זאת תרצו לקבל את המיילים של מנהלות הרווחה ומשאבי אנוש שהגיעו לכנס – תיאלצו להוסיף ולשלם סכום שמן נוסף.

 

אז רגע – מותר או אסור להם לתת לכם את המיילים של המשתתפים?

 

אז זהו, שאני כאן כדי לעזור לכם:

ראשית – אני מצרפת פה כתבה שפורסמה בעיתון כלכליסט, המסבירה בדיוק על חוק הספאם, מהו, מה מותר ומה אסור.

והטיפ החשוב שלי אליכם:

לפני שאתם נרשמים לכל כנס שהוא, ומוציאים אלפי שקלים – תוודאו שאתם מקבלים את פרטי הנוכחים באירוע, כולל מיילים!

ופיתרון שתיתנו למארגני הכנסים:

כשאני, כמנהלת רווחה, נרשמת לכנס, בהרבה מקומות מוסיפים בכוכבית או ב V קטן מתחת לרישום משפט כמו: "אני מאשר/ת קבלת מיילים שיווקיים מהמציגים בכנס"

ואז – ממש מותר למארגן הכנס לתת לכם את המיילים של המשתתפים,

ולכם – מותר לשלוח מייל פרסומי אחד ורק אחד! ולבקש מהם אישור להמשיך ולדוור להם.

אשמח לשמוע את תגובתך פה למטה 🙂

להצלחה שלך,

דורית שלום

3 תגובות בנושא “מה מארגני הירידים לא רוצים שתדעו?

  1. חייב לחלוק אתך חוויות מהיריד האחרון. הוזמנו להשתתף בדוכן של תיירות אשקלון, אחרי שלא מזמן העברנו את העסק שלנו – מצב הרוח – לעיר הדרומית. אכן לא קיבלנו את רשימת האימיילים של המשתתפים, אבל לא התביישנו ורשמנו לבד את הכתובת של כל המתעניינים. הבעיה האחרת ביריד הועדים היא שהוא הפך למסחרה דוחה של ה"עסקונה" . מיום שהתחילו לחלק את חוברות המתנות, חברי הועדים פסקו להתעניין בטובת העובדים אותם נשלחו לייצג, וכל מה שמעניין אותם הוא לעבור בין הדוכנים, לאסוף מתנות וטובות הנאה (אישיות, כמובן) ולעוף הביתה עם כל השקיות, כמו קריקטורה של אחת מבנות "סקס והעיר הגדולה" אחרי מסע שופינג. בודדים חברי הועד שנשארים גם לשעות הצהריים, לסיור בין הדוכנים ולחפש משהו שייטיב עם שולחיהם. אם לי יש טיפ מהיריד הזה? הוא זה: על היריד הבא אוותר.

    • צחי היקר,
      הנושא ידוע ומוכר.
      אבל, למטבע שני צדדים – הצד השני הוא כמות החשיפה שנחשפת אליה.
      והשאלה האמיתית היא: מה ייצא לך מזה בשורה התחתונה? יהיו עסקאות? נחשפת למאות לקוחות פוטנציאליים?
      אם כן – אולי זה שווה את ה"מסחרה" הזו. ואם לא – אז לא…
      להצלחה שלך,
      דורית שלום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *