אתמול הייתי ביריד ועדים, והיום כבר קיבלתי כאב ראש…
טיפ על הטעות שעושים ספקים המציגים בירידים:
אשמח לשמוע את דעתך בתגובות 🙂
להצלחה שלך,
דורית שלום
אתמול הייתי ביריד ועדים, והיום כבר קיבלתי כאב ראש…
טיפ על הטעות שעושים ספקים המציגים בירידים:
אשמח לשמוע את דעתך בתגובות 🙂
להצלחה שלך,
דורית שלום
נכון, אנחנו באמת מתקשרים בכדי ליצור קשר אישי ולקבל את המייל, להמשך הקשר.. אז מה את מציעה?
אני מציעה להשיג את המייל בכל דרך אפשרית חוץ מהתקשרות טלפונית,
במיוחד אם זה יריד עם הרבה ספקים.
תחשבי שעשרות ספקים מתקשרים לאותן מנהלות רווחה ומשאבי אנוש למחרת….
זאת ממש לא תקשורת יעילה..
דורית
לשלוח מיילים…. 🙂
הי דורית ותודה לעשיהה המבורכת וגם חוסכת משאבים..
רציתי לשאול האם עדיף לשלוח מכתב בדואר או מייל? והאם גימיקים מעניינים אותן או שיש יותר ציניות בעניין? כמובן שבאופן כללי מתוך השטח. תודה ויום מבורך
תודה, תודה. 🙂
לדעתי, עדיף מייל, מהסיבה שמייל הוא אקטיבי. ממנו ניתן להיכנס לקישורים באינטרנט ולקבל מידע נוסף, במידה ומנהלת הרווחה מתעניינת.
דואר הוא בד"כ פרסומי, וממה שאני רואה ממה שאני מקבלת – לרוב הוא פרסומי ולא יוצאת ממנו "עבודה". לא רבים יודעים להכין פלאייר מספיק מעניין שיגרום למנהלת הרווחה להכנס לאינטרנט ולחפש אותך שם..
תעשי לעצמך ולמנהלות הרווחה (ולעצים) חיים יותר קלים (וירוקים).
להצלחה שלך,
דורית שלום