ספקים רבים שואלים אותי את השאלה הזו, במטרה להבין מה עליהם להציע כדי לקלוע בדיוק למה שמנהלת הרווחה מחפשת.
אז זהו, שכל אחת מחפשת משהו אחר. כל אחת מגיעה מסיבותיה היא, ולכן לא ניתן לתת לכם תשובה אחת נחרצת.
יש שמגיעות כי יש להם "משימה לבצע":
להרים אירוע, לרכוש מתנה, להביא מרצה… – מנהלת רווחה שזוהי סיבתה – תגיע ותתמקד במה שהיא יודעת שהיא מחפשת.
יש שמגיעות כי נמאס להן מהשגרה.
הן מחפשות להתחדש, להפתיע, לצאת מהקופסה. – מנהלת רווחה שזוהי סיבתה, תתמקד במה שייראה לה חדשני, מסקרן, מעניין..
יש שמגיעות כי הן רוצות להרחיב את מעגל ההיכרות שלהן עם מנהלות רווחה אחרות,
למצוא "חברות" שיבינו אותן, שיחליפו עימן רעיונות וידונו על קשיים משותפים. – מנהלת רווחה שכזו יותר תתעניין בקהל, בהפסקות תתמנגל ופחות תיגש לדוכנים…
ואני אומרת – לא משנה מה מנהלות הרווחה מחפשות.
תבדקו היטב מי הקהל שמגיע, תבדקו שאכן הוא קהל היעד הממוקד שלכם (ולא גם מנהלות רווחה, וגם מנהלי בית ספר, וגם רכזות תרבות במתנ"סים, אלא אם כולם הם קהל היעד שלכם..)
ותעשו את המיטב שלכם להציג עצמכם באור הנכון, בצורה מסקרנת, חדשנית, ומעניינת, כי מתישהו, אם מנהלת הרווחה היא הלקוח שלכם, מתישהו גם היא תצטרך את השירות/המוצר שאתם מביאים, ואז היא תזכור אתכם לטובה.
ממתינה לתגובה שלך כאן למטה 🙂
להצלחה שלכם,
דורית שלום
דורית שלום. חיוך
קראתי את הפוסט. ויש לי הערה אחת:
ההערה: בזמנו השתתפתי פעם אחת ביריד ועדים ואכן קיבלית קובץ דאטה עם שמות של
בעלי תפקידים.
התברר כי מנהלי הירידים לא מרכזים במקום אחד את רשימת בעלי התפקידים מאות
חברה/ עריה/ מוסד,
אלא מפזרים את הרשימה לכל אורך הקובץ ולפעמים אותו שם מופיע מספר פעמים
בקובץ.
זאת כדי להגדיל באופן מלאכותי את כמות בעלי התפקידים שכביכול מתעניינים ביריד
ושהבטיחו להגיע.
הרבה מהם ענו לי כי הם לא נרשמו בכלל ליריד באותה השנה, ובכלל לא מבינים איך
השם שלהם נכלל ברשימה
ואף איימו עלי בהגשת תביעה בגין משלוח פקס או מייל. רק לאחר שהסבתי להם כי
שמם מופי בקובץ, הבינו שאני לא הכתובת, ושעבדו עלי.
היו כאלה שקיבלו ממני פקס למספר מספרי טלפון, שבדיעבד התברר כי הם שייכים
לאותה גברת (אותה החברה), אולם בשינוי אדרת. וגם הם רצו לתבוע אותי על לא
עוול בכפי.
* רצוי ליידע זאת לקהל שמעוניין לרכוש את קובץ הדאטה שחברות הירידים מפיקות.
——————————————————————————–
גבריאל מאחל לך המשך יום ירוק, זורח, פורח, ומאיר.
——————————————————————————–
גבריאל היקר,
ראשית – אני שמחה שהצלחת למצוא את האתר .
יגעת ומצאת – תאמין!
ולשאלתך – אכן מקרה קשה 🙂
השאלה מה עשית עם זה? פנית למי שמכר לך את הקובץ?
טוב שפירסמת כאן,
ואני מציעה לאור הנסיון פה –
לוודא מול החברה שממנה אתם רוכשים דאטה – את אמינות הנתונים,
ואף להחתימם שאם יש בעיות שכאלו – תקבלו את כספכם חזרה.
אבל שוב,
זו רק דעתי האישית…
להצלחה שלך,
דורית שלום
בקר טוב לך דורית.
תודה רבה על המסר החשוב הזה. אני כבר מזמן לא מציג בירידי הועדים הללו.
גם בגלל המחיר וגם בגלל שלמבקרים הבאים ליריד בדרך כלל אין זמן ואין ראש
להקשיב וללמוד מכל המציגים ש'מציקים' להם…
נכון שחשוב מאוד לקבל את המיילים ואת הפלאפונים של רכזי/ות משאבי אנוש ואולי זו הסיבה
שכדאי להרשם, אבל שוב… ההתייחסות שלהן במידה ונוצר קשר, היא אפסית וזאת מהסיבה שכנראה אני לא היחיד (בלשון המעטה…) ששולח לה חומר ומנסה ליצור עימה קשר.
יש להניח שהמציגים הם לא עיקר עיסוק/יה….
אז מה עושים בכל זאת?
אשמח לתגובה שלך
בברכה
עפר לוין – מנהל פאר ק נהריים – אשדות יעקב
התחלתי לחפש את קצה החבל רק השנה המיזם שלי הוא טיולי סוסים כרכרות פאר
בנופי עמק הירדן
התובנה המרכזית ירידים הם הביזנס של יזמי הירידים הם המרווחים
המציגים הם הדלק ובשר התותחים
והקהל נהנה מההצגה
לא בטוח שלעסקים קטנים כדאי להיות שם כאשר התצוגה ממומנת מכספו המוגבל
יש למצא ערוץ אחר ומהר
תודה על הפורום זו היא הדרך הנכונה למציאת הנתיב
יישר כח