יש הרבה ירידים מקצועיים אליהם מוזמנות מנהלות רווחה ומשאבי אנוש, ואתה יכול להציג שם ולחשוף עצמך מולן.
ימי חשיפה
אתה עולה לבמה ומקבל 10-15 דקות לדבר מול הקהל. בזמן זה עליך לחשוף עצמך ביעילות ולגרום לקהל לפנות אליך לסגירת עסקאות. מנסיון שלי, כדאי לך לוודא מראש מהו % מנהלות הרווחה מתוך סך הקהל הנמצא.. שיכול להכיל גורמים שונים כמו יועצים ארגוניים, ספקים אחרים, מנהלי שיווק, מנהלי מתנסים ועוד..
ימי עיון מקצועיים
מנהלות רווחה מוזמנות לימי עיון מקצועיים, ואתה יכול להרצות על הבמה כפיגורה מקצועית. המטרה שלך כאן היא לבנות לך סמכות מקצועית ועניין, כך שמנהלת הרווחה ומשאבי אנוש תרצה להזמינך במידה והיא תצטרך הרצאה/ סדנה בנושא אותו הצגת. כאן אתה בטוח מיהו קהל היעד היושב מולך.
אתרים פרסומיים
אני קוראת להם "השוק". שם נמצא כל בעל עסק הרוצה לפרסם עצמו, והוא נמצא שם תמורת תשלום. זהו הקריטריון היחיד שהוא צריך לעמוד בו. ככל שהאתר גדול – אתה נבלע בו בין מאות ספקים אחרים. אם הוא קטן – צריך לבדוק תנועת נכנסים, לוודא שתקבל חשיפה. אבל הכי חשוב – לבחון כדאיות פרסום באתרים אלו – על פי מידת ההתעניינות ממנהלות הרווחה, שתקבל בעקבות פרסום זה.
רכישת דאטה
חוסך זמן רב. תמורת כמה מאות/אלפי שקלים – תקבל רשימה של כמה מאות מנהלות רווחה ומשאבי אנוש בארגונים. כאן אתה צריך לבדוק אחד – שהמיילים ובעלי התפקידים עדכניים, כלומר: שהמאגר שרכשת הוא מאגר איכותי, ודבר שני – שתקבל מידע מלא, הכולל גם מיילים ולא רק טלפונים של הרשומים במאגר, ודבר שלישי – שתפנה אליהם נכון כבר בפעם הראשונה, כך שתיצור אצלהן עניין לפתוח את המייל שלך / לשוחח איתך בטלפון.
איסוף נתונים ידנית
זאת השיטה לתפרנים ו/או לחרוצים במיוחד: לפתוח אינטרנט, 144, וכל מאגר מידע פתוח – ולאסוף ידנית את הפרטים של מנהלת הרווחה: שם, תפקיד מדוייק, מייל, טלפון, כתובת … אמנם הזמן שלך יתמלא, אבל הכיס שלך לא יתרוקן…
להצלחה שלך,
דורית שלום
מידע מועיל מאד, תודה רבה.
בהצלחה! 🙂