הנה שאלה ששאלה אותי אורלי,
בהתכתבות שהתכתבנו במייל.
אם עיסוקך הוא במתן שירות,
אני בטוחה ששאלה זו עלתה גם בראשך:
היי דורית,
מה שלומך יקירה? מקווה שאת בטוב,
רציתי לשאול אותך שאלה :הציעו לי לקחת דוכן כמרצה ביריד הוועדים ומנהלות רווחה בינואר,וזה כרוך בעלות גבוהה.
הם טוענים שמגיעים לשם אלפי ראשי ועדים וכן מנהלות רווחה,
והם גם נותנים אח"כ את רשימות המשתתפים להמשך השיווק מולם ישירות.
אך אני לא יודעת אם זה יהיה אפקטיבי עבורי, משום שמדובר בדוכן,
ולא בפרזנטציה שאתן על הבמה, כדי שיוכלו "לחוות" אותי.
לכן חשבתי להתייעץ איתך כמי שבוודאי מוזמנת לכנסים מסוג זה,
עד כמה זה באמת מקור עבורך כמנהלת רווחה למצוא במקום כזה מרצים?
והאם בכלל יש טעם בדוכן כזה? או בשליחת מיילים "קרים" לאחר מיכן?
אשמח אם יש לך איזו תובנה עבורי בהקשר הזה.
תודה וחיבוק ממני להמשך שבוע מצוין,
אורלי
והנה מה שעניתי לה:
אורלי המקסימה,
יריד ועדים הוא אכן מקור למנהלות רווחה רבות.
היריד בן יומיים: יום לועדים
יום למנהלות רווחה .
האופי והצרכים של כל אחד מהם –שונים.
הואיל ואין לך מוצר להציג, כי המוצר זו את – הנושא הוא בעייתי.
הקהל שמגיע לירידים אלו מחפש שם לרוב שם מתנות,
ולכן פחות יעצרו בדוכני מרצים, כי קשה להתרשם מטיב ההרצאה בשיחה של כמה דקות.
אבל עומדת בפנייך אפשרות נוספת:
אולי תתני שם הרצאה – וכך תחשפי לכמה עשרות בעלי עניין…
דרך אגב, לדעתי הרשימות הן ללא מייל………..כלומר רק כתובת וטלפון……..
מייל יעלה לך יותר.
אז אולי במקום כל ההשקעה הזו, שלאחריה תשלחי מיילים קרים –
אולי שווה לך לרכוש דטה בייס של מנהלות רווחה (מעודכן כמובן)
ומשם לשלוח פניה קרה עם קישור לסרטונים וכו'…
מקווה שעזרתי לך לקבל החלטה…
אשמח לשמוע ממך האם מחשבה זו עלתה גם בראשך?
ואיך פתרת אותה? ובכלל, מה עוד ניתן לענות לאורלי ולכל המתמודדים עם סוגיה זו?
אני ממתינה לתגובתך כאן למטה..
להצלחה שלך,
דורית שלום
HRW
הי דורית
כמו תמיד תודה על הטיפ !!!
לגבי השתתפות בכנס מנהלי רווחה או "כנס המתנות" איך שאני קוראת לזה ,
אני יודעת שלמי שמשתתף כמציג -כמרצה, העלויות גבוהות.
ואני גם יודעת למה באות מנהלות הרווחה :
קצת להתעניין והרבה לקבל מתנות,
סליחה זה לא אישית נגד אף אחת פשוט הייתי וראיתי ושמעתי מאחת שהיא באה ליום כייף: מתנות בחינם !
זה לא יפה בעיניי , כל המטרה היא לבוא לגלות ספקים חדשים ושירותיהם, לא?..
אני כמפיקת אירועים, עובדת עם רשימות של מנהלות
וכבר יש לי את הקשרים ואני יודעת למי אני פונה .
היום אני יודעת שאני מוצאת את הלקוחות שלי (מתוך בחירה שלי עם מי לעבוד) ולא ההיפך
משום שאני לא יכולה ולא צריכה למכור לכל אחד/ לכולם,
לכן אם אני לא "טובה" לכולם
חשיפה מהסוג הזה בוודאי אינה מתאימה לי .
אז איך בכל זאת יודעים עליי ?
1.כולנו יודעים שאין לא היה ולא יהיה כמו מפה לאוזן,
2.לקוחות מרוצים כמעט תמיד חוזרים ומבקשים "תני לי השנה משהו חדש משהו שונה"
3.אני מציעה לאילו שיש להם שירות או מוצר למכור
שיתחברו למעגלים חברתיים כי הם הפתרון הטוב ביותר להביא לקוחות מדוייקים לעסק.
ואגב יום כייף אפשר אחרת במקום לכתת רגליים בגני התערוכה או איפה שלא יהיה,
עדיף ארוחה טובה עם חברה או עם הבעל , אולי ספא מפנק או אפילו לא תאמינו,
פשוט לא לשלוח יום אחד את הילדים לבית הספר או לגנים וסתם לכייף איתם ..
(אל תדאגו, לאוניברסטיה הם יגיעו אם נרצה או לא..חחח…)
כינרת- ALEGRIA הפקת אירועים
כינרת יקרה,
ראשית – תודה על התגובה, בשם כל שאר הספקים 🙂
שנית – אני מסכימה שאין כמו פה-לאוזן, ולקוחות חוזרות…
אבל…
להגיע ליום כיף – זה יכול להיות ייתרון עבור הספקים.
אם תשכילי לתת מתנה "שווה" = מסקרנת, מעניינת…
את תיצרי מצב שמנהלת הרווחה, שבאה לכייף ולאסוף מתנות, תתלהב מהמתנה שלך
ותרצה לרכוש לעובדים שלה,
או – שהמתנה שלך תשב על שולחנה / בארנק שלה/ איפשהו לידה, והפרסום שלך
כל הזמן יהיה מולה, וכך , כשהיא תצטרך משהו שאת מוכרת – מאד יכול להיות
שהיא תכנס לאתר שלך להתעניין..
אז, במצב הזה, מהלימון תנסי לעשות לימונדה.
ואיך שהספקתי להכיר אותך מהתגובות וההתכתבויות בינינו –
את אלופה, ואת תצליחי !